Ceny na stronie sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i zawierają informacje odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
Zamawiając dostawę do paczkomatu, Klient może zapłacić za zamówiony towar:
1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
2. P24NOW
3. BLIK
4. eRATY
W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta.
W wypadku upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
7 Dostawa
Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Polski poprzez Paczkomaty In Post oraz DHL (dla przesyłek ponadgabarytowych)
W przypadku wysyłki za granicę należy kontaktować się pod numerem telefonu +48535207400.
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad lub są one opisane w ofercie przedmiotu.
Termin Dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych i wynosi do 14 dni, o czym każdorazowo Klient informowany jest w trakcie składania zamówienia.
Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na stronie sklepu liczony jest w dniach roboczych.
Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT, obejmującą dostarczane Towary.
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do sklepu przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt ponownej Dostawy.
Klient powinien sprawdzić stan paczki w momencie odbioru od kuriera. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne w transporcie, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt pod wskazany numer telefonu 535207400. Natomiast po opłaceniu kwoty pobrania czy pokwitowaniu odbioru paczki istnieje także możliwość otwarcia paczki, ale w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności należy zwrócić się do kuriera z żądaniem sporządzenia protokołu szkody i jednocześnie koniecznie zachować ten dokument dla nas. Najlepiej się również z nami skontaktować telefonicznie nr tel. 535207400.